dissabte, 27 d’abril del 2024

"vaig ésser per festejar", versos d'una cançó eròtica

Uns versos d'una cançó eròtica de l'obra "Llibre de cançons", de Joaquim Maideu:


"Quan a sant Martí vaig ésser,

vaig suplicar, vaig suplicar, 

que em deixés anar a mes terres,

per festejar, vaig suplicar;

que em deixés anar a mes terres, 

per festejar. 


Quan ne vaig ésser a mes terres, 

jo l'encontrí, jo l'encontrí" (p. 139).


Un jove, sobre una fadrina. 

En l'estudi sobre el matriarcalisme, entre altres coses, inclourem cançons (o, per exemple, endevinalles o contarelles) populars eròtiques, o bé sexuals, o, com ara, poemes populars de la mateixa línia, en llengua catalana. Qualsevol aportació serà ben rebuda. La resta en seran excloses i blocarem els seus autors. Admetem pseudònims. En la web Malandia (https://malandia.cat), trobareu bona part del treball.

Una frase: "Anar de camí".

El meu correu electrònic és flotant.43@gmail.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada