diumenge, 28 de juliol del 2024

"Una nit de fosca", versos d'una cançó eròtica

Bon dia,

To seguit, exposem una cançó facilitada per Joan Llàcer (informador, 27 de novembre del 2020)


"Una nit de fosca,

una nit de vent,

me'n vaig anar al cine

per estar calent.

M'arrime a una xica

molt guapa i 'templà',

em tire a besar-la

i em pega una 'bofetà'".


En l'estudi sobre el matriarcalisme, entre altres coses, inclourem cançons (o, per exemple, endevinalles o contarelles) populars eròtiques, o bé sexuals, o, com ara, poemes cap serà ben rebuda, fins i tot, les crítiques sinceres i fonamentades. La resta, en seran excloses i blocarem els seus autors. Admetem pseudònims. En la web Malandia (https://malandia.cat), trobareu bona part del treball.

El meu correu electrònic és flotant.43@gmail.com.

Una frase: "Una nit de fosca".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada