dilluns, 16 de maig del 2016

Quins pantalons, tu!

Hui, mentres escrivia en un quadern el títol del bloc amb els seus http:// i companyia, oïa a unes jovenetes. I, com més les oïa, més gràcia em feia la idea de portar avant este projecte creatiu i humorístic, el qual ja em vingué al cap fa un poc més de vint-i-quatre hores.

I, curiosament, tot seguit, he alçat espontàniament la vista i... els meus ulls han vist una jove i semblava com si u se centrara més en el pantaló que en una altra cosa.

Però bé, el cas és que em feia gràcia la idea i... ací està, parida i ben parida, com el xiquet que ve al món i la parella diu:
-- Ja tenim un bloc nou!

Pantalonets, això sí, pantalonets. I vaquers, però sense combatre indis i vaquers, que per a això ja estan les pel·lícules del far west.

En acabant, quan ja estava en el bar, m'he recordat de Vicent A. Estellés, el xixi i més històries fetes per a despertar l'erotisme i viure amb humor. Els treballadors estaven de bon humor i compartien eixa alegria. Però també ho he fet d'un amic a qui li agrada este humor típicament valencià i d'altres llocs de l'àmbit lingüístic, i encara m'he somrist més.

I fa poc de temps, mentres berenava, ha vingut al pensament el dia que un amic que venia a les classes de valencià va llegir el nom de l'autora del llibre El pedo y su aportación a la ciencia moderna. Quan llegí Buenos Aires, em digué:
-- Esta dona és argentina?

I li responguí:
-- Calla, home, calla. ¿No veus que és un llibre sobre el pet?

I tots dos esclatàrem a riure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada